Miss Gorilla - historie, które łączą ludzi i zmieniają rzeczywistość

10 Prostych Sposobów Na Płaski Brzuch Bez Aktywności Fizycznej

27 stycznia 2017
przez Miss Gorilla Team   |   4,6 tys. wyświetleń
10 Prostych Sposobów Na Płaski Brzuch Bez Aktywności Fizycznej

Sprawdź te łatwe i proste sposoby na uzyskanie płaskiego brzucha, nawet bez ciężkich ćwiczeń na siłowni.

Wszyscy, którzy próbowali schudnąć wiedzą, że to nie jest taka prosta sprawa. Jednak te 10 sprytnych tricków pomoże Ci podkręcić Twój metabolizm już pierwszego dnia!

Badania wykazują, że tempo naszego metabolizmu w 50% zależy od nas samych. Kobiety mają wolniejsze tempo przemian metabolicznych ze względu na większy poziom tkanki tłuszczowej, niż mężczyźni. Podkreślić należy także fakt, że dużą rolę w wyglądzie naszej sylwetki odgrywają geny. Nie oznacza to jednak, że musisz biernie się temu przyglądać. Poznaj te skuteczne nawyki, które pozwolą Ci szybciej spalać spożyte kalorie i cieszyć się piękną sylwetką.

#1 Planuj swoje posiłki

Nasz organizm jest tak zaprogramowany, że można go przyzwyczaić do konkretnych godzin spożywania posiłków. Optymalny czas pomiędzy jednym daniem, a kolejnym to od 3 do 4 godzin. To wystarczający czas, aby spożyty pokarm został strawiony i dostarczył nam potrzebnej dawki energii. Dzięki ustaleniu stałych pór jedzenia nasz metabolizm działa sprawnie i nie grożą nam napady głodu po godzinie od śniadania.


#2 Pij więcej płynów

Wystarczająca podaż płynów przyczynia się do dobrej przemiany materii. Kiedy nasz organizm jest odwodniony, spalamy o wiele mniej kalorii. Jeżeli nie lubisz pić białej wody możesz do niej dodać plasterek cytryny lub pomarańczy, albo po prostu pić zieloną herbatę.


#3 Spożywaj dużo nabiału

Za pozytywny wpływ na tempo przemian metabolicznych w organizmie odpowiada przede wszystkim wapń. Podkręca on tempo przemian metabolicznych i dostarcza organizmowi dużą dawkę składników odżywczych.


#4 Wstawaj razem ze słońcem

Światło słoneczne ma doskonały wpływ na metabolizm, jak również pomaga organizmowi regulować te procesy biologiczne, które zależą od zmian dnia i nocy, a które z kolei są niezbędne do zużycia energii.


#5 Unikaj przekąsek

Częste podjadanie spowalnia Twój metabolizm. Dodatkowo zjadasz więcej kalorii, bo organizm nie jest przyzwyczajony do określonych pór spożywania posiłków i Twój żołądek częściej wysyła sygnały o głodzie.


#6 Nie unikaj węglowodanów

Często popełniamy ten błąd. Wybierając dietę staramy się ograniczyć liczbę węglowodanów w naszych posiłkach, a czasami zupełnie je eliminujemy. Są one jednak konieczne, aby móc syntezować serotoninę, która jest hormonem szczęścia:)


#7 Korzystaj z jodowanej soli

Będąc na diecie zazwyczaj unikamy soli, albo stosujemy jej substytuty takie jak sól morska. Całkowite wykluczenie jodu źle wpływa na tarczycę, co z kolei powoduje problemy z metabolizmem.


#8 Nie stresuj się!

W obecnych czasach ciężko jest uniknąć stresujących sytuacji. Warto jednak żebyś od czasu do czasu pomyślał o relaksie, bo silny stres spowalnia metabolizm i szybciej tyjesz.


#9 Zadbaj o odpowiedni poziom żelaza

Niedobór żelaza prowadzi do niedotlenienia mięśni i obniżenia sprawności wszystkich procesów, które zachodzą w naszym organizmie, w tym przemiany materii. Pamiętaj, żeby spożywać dużo mięsa, ryb i jajek.


#10 Jedz nieorganiczne produkty

Jeżeli masz taką możliwość kupuj owoce i warzywa ze stoisk z ekologiczną żywnością. Nie są one nawożone sztucznymi nawozami i spryskiwane pestycydami. Twój metabolizm Ci za to podziękuje!


Ostatni dla chętnych :) #11 Bądź aktywny fizycznie

Nie jest tajemnicą, że każdy rodzaj aktywności fizycznej poprawia tempo przemiany materii. Jeżeli nie lubisz biegać, ani ćwiczyć na siłowni, masz mnóstwo innych możliwości. Często spaceruj, zapisz się na zajęcia taneczne, albo na basen. Każda forma aktywnego spędzania czasu korzystnie wpłynie na Twój metabolizm.

Udostępnij i pomóż znajomym. W świecie pełnym pięknych ludzi, żyje się piękniej :)




Komentarze. Rozpocznij dyskusję.

Polub Miss Gorilla. Obserwuj nas na Facebooku.