Miss Gorilla - historie, które łączą ludzi i zmieniają rzeczywistość

Ten 4 Minutowy Trening Daje Rezultaty Jak Godzina Na Siłowni!

22 stycznia 2017
przez Miss Gorilla Team   |   25,9 tys. wyświetleń
Ten 4 Minutowy Trening Daje Rezultaty Jak Godzina Na Siłowni!

Energiczne, intensywne ćwiczenia nie są odpowiednie dla każdego. Zwłaszcza w czasach, w których nigdy nie ma na nie czasu. Ale nie ma usprawiedliwienia, żeby z nich zupełnie zrezygnować!

Energiczne, intensywne ćwiczenia nie są odpowiednie dla każdego. Zwłaszcza w czasach, w których nigdy nie ma na nie czasu. Ale nie ma usprawiedliwienia, żeby z nich zupełnie zrezygnować!

Wystarczy znaleźć kilka minut w ciągu dnia i wykonać skuteczne ćwiczenia. Poniżej znajdziesz zestaw pięciu prostych ćwiczeń, które można wykonać w zaledwie 4 minuty.

1. Przysiady

Wymagany czas: 60 sekund

Stań z nogami rozstawionymi nieco szerzej niż ramiona. Zacznij obniżać swoje ciało, ciągnąc pośladki do tyłu, jakbyś siadała na krześle. Gdy jesteś w trakcie przysiadu, upewnij się, że twoje plecy są proste. Powróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie pomaga zarówno na pośladki, jak i mięśnie nóg.


2. Pompki

Wymagany czas: 30 sekund

Przyjmij pozycję wyjściową. Połóż ręce na szerokość ramion. Twoje ramiona, kolana i stopy powinny znajdować się w linii prostej. Rozpocznij powoli obniżać swoje ciało w kierunku podłogi, zginając ramiona, a łokcie zginając do boku. Nastąpnie wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie pomaga rozwijać mięśnie klatki piersiowej oraz triceps.


3. Naprzemienny wyrzut nóg

Wymagany czas: 30 sekund

Ćwiczenie pomaga wzmocnić mięśnie brzucha oraz spalić kalorie. Zacznij od wyciągnięcia obu nóg do tyłu rozciągając mięśnie brzucha. Następnie unieś prawą nogę z podłogi i powoli doprowadź kolano do klatki piersiowej. Wyprowadź nogę do tyłu, zachowując proste plecy. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie z drugą nogą.


4. Wykroki

Wymagany czas: 60 sekund

Stań prosto z nogami rozstawionymi na szerokość barków. Ręce połóż na biodrach. Lewą nogą zrób duży wykrok do przodu, obniżając ciało do takiej pozycji, żeby przednie kolano było zgięte w 90 stopniach, a tylna noga prawie dotykała podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz z drugą nogą. Ważne, żeby trzymać proste plecy.


5. Pajacyki

Wymagany czas: 45 sekund

To ćwiczenie wykonywane jest także przez amerykańskich żołnierzy, ponieważ przyczynia się do poprawy wytrzymałości mięśni oraz poprawia wydolność układu krążenia.




Komentarze. Dołącz do dyskusji.

Polub Miss Gorilla. Obserwuj nas na Facebooku.