Miss Gorilla - historie, które łączą ludzi i zmieniają rzeczywistość

Prosty Sposób Na Pozbycie Się Bólu w Karku. Wystarczy Ręcznik!

2 lutego 2017
przez Miss Gorilla Team   |   1,6 tys. wyświetleń
Prosty Sposób Na Pozbycie Się Bólu w Karku. Wystarczy Ręcznik!

Ból karku potrafi zrujnować cały dzień. Spowodowany może być przez nagły ruch głowy, złą pozycją snu, ale także nadmiernym wysiłkiem czy choroby. Zwykle ból trwa tylko kilka dni. Okazuje się, że jest sposób na skrócenie tego okresu.

Oto w jaki sposób można szybko i łatwo pozbyć się uciążliwego bólu w karku

Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z bólem: masaże, ciepłe kąpiele, leki rozluźniające. Trzeba przyznać, że często przynoszą one ulgę. Sposób, który pokazujemy, może uchronić Cię przed powrotem objawów. Jedyną rzeczą, którą potrzebujesz do wykonania ćwiczenia to ręcznik.

Użycie ręcznika pomaga stworzyć efekt dźwigni, dzięki której możemy obrócić głowę w prawo, w lewo i do tyłu.Dzięki ręcznikowi wykonamy to bez naprężeń mięśni. Metoda zawiera szeroki zakres ćwiczeń, które możesz wypróbować.

Najpierw usiądź na krześle, zrelaksuj się i utrzymaj prostą pozycję kręgosłupa. Oparcie fotela nie powinno być zbyt wysokie. Następnie połóż ręcznik na szyi, tak aby górna krawędź znajdowała się na wysokości uszu, a reszta wisiała na plecach niczym peleryna. Trzymając narożniki ręcznika na wysokości oczu, pociągaj je delikatnie do lewej i do prawej. Pozwól głowie swobodnie podążać za tym ruchem.

Upewnij się, że ciało od szyi w dół pozostaje nieruchome. Pamiętaj o bezpieczeństwie - jeżeli ruch powoduje większy ból, natychmiast przerwij.

Jeżeli boli Cię wyłącznie po prawej stronie, możesz trzymać dwa narożniki ręcznika wyłącznie lewą ręką. Prawej ręce pozwól bezwładnie zwisać.

Kolejnym proponowanym ćwiczenie polega na skrzyżowaniu rąk przed chwyceniem ręcznika. W rezultacie, lewą ręką będziesz trzymać prawy narożnik, a prawą - lewy. Obie ręce na poziomie oczu.

Do następnego ćwiczenia, przytrzymaj ręcznik w taki sam sposób, jak w pierwszym ćwiczeniu. Następnie przechyl głowę lekko do tyłu. Trzymając narożniki na wysokości oczu, pociągnij głowę w ich kierunku. Po kilkukrotnym wykonaniu, możesz przesunąć ręcznik niżej.

Poniższe nagranie pokazuje ćwiczenia bardziej szczegółowo.

Kto by pomyślał, że ręcznik może mieć tyle zastosowań... Jeżeli zdecydujesz się na wypróbowanie tych ćwiczeń, pamiętaj o konieczności natychmiastowego przerwania w przypadku odczucia bólu. Ciężkie przypadki powinny być zawsze leczone przez profesjonalistę.




Komentarze. Rozpocznij dyskusję.